فرشته کوچولوی من فاطمه زهرا وروجک من
فرشته کوچولوی من فاطمه زهرا وروجک من

فرشته کوچولوی من فاطمه زهرا وروجک من

روزگار غریبى است دخترم

روزگار غریبى است دخترم! دنیا از آن غریب‌تر!

این چه دنیایى است که دختر رسول خدا را در خویش تاب نمی‌آورد؟

این چه روزگارى است که «راز آفرینش زن» را در خود تحمل نمی‌کند؟

این چه عالمى است که دُردانة خدا را از خویش می‌راند؟

روزگار غریبى است دخترم. دنیا از آن غریب‌تر.

آنجا جاى تو نیست

دنیا هرگز جاى تو نبوده است

بیا دخترم

بیابیا

تو از آغاز هم دنیایى نبودى

تو از بهشت آمده بودى

تو از بهشت آمده بودى

عکس روز تولدم


http://s6.picofile.com/file/8223781834/%D8%B9%DA%A9%D8%B3%DB%B0%DB%B1%DB%B5%DB%B8.jpg
عکس روز تولدم

بانام خدا

بااستعانت ازخدای متعال درساعت (پنج بعدازظهر)

روزپنج شنبه(بیست وششم شهریورماه نودوچهار)

از پدری بنام (روح الله) ومادری بنام(حمیده )

دختری دست گلی بنام (فاطمه زهرا) متولدشد باشد

درسایه توجهات بانوی دوعالم سیده نساءالعالمین

حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) عمری بابرکت داشته

باشد

اذان واقامه  درساعت  هشت وسی  دقیقه  عصرجمعه  بیست وهفتم شهریورنیزتوسط 

حاج سیدمحمودابوالمعالی  گفته شد

هادی لطفی پیربستی



اول ذی الحجه

اول ذی الحجه

سالروز ازدواج فرخنده حضرت علی (ع)

و حضرت فاطمه زهرا (س)

را به همه دوستداران اهل بیت تبریک و تهنیت عرض می کنم

پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)